перелік необхідних документів

Перелік документів необхідних для оформлення права власності на землю згідно
договору купівлі-продажу.


1.Копія договору купівлі-продажу земельної ділянки нотаріально посвідчена та зареєстрована в сільській раді.

2.Копія державного акту нотаріально посвідчена (на попереднього землевласника).

3.Копія висновка про експертну грошову оцінку (на попереднього землевласника).

4.Копія витягу про нормативну грошову оцінку(на попереднього землевласника).

5.Копія висновка управління земельних ресурсів про обмеження (обтяження) на земельну ділянку (на попереднього землевласника).

6.Копія паспорту.

7.Копія ідентифікаційного номера.

8.Копія технічного паспорта на будинок(вся книжка), (якщо на земельній ділянці є забудова)

9.Копія договору купівлі-продажу будинка (якщо на земельній ділянці є забудова).

10. Копія доручення нотаріально посвідчена (або оформлена в сільській раді), якщо за землевласника здає документи інша особа (копія паспорту та коду на довірену особу).

Перелік документів необхідних для оформлення права власності на землю згідно
договору дарування,
свідоцтва про право на спадщину.


1.Копія договору дарування (свідоцтва про право на спадщину) нотаріально посвідчена та зареєстрована в сільській раді.

2.Копія державного акту нотаріально посвідчена (на попереднього землевласника).

3.Копія витягу про нормативну грошову оцінку(на попереднього землевласника).

4.Копія висновка управління земельних ресурсів про обмеження (обтяження) на земельну ділянку (на попереднього землевласника).

5.Копія паспорту.

6.Копія ідентифікаційного номера.

7.Копія технічного паспорта на будинок(вся книжка), (якщо на земельній ділянці є забудова)

8.Копія свідоцтва про спадщину (договору дарування) на будинок (якщо на земельній ділянці є забудова).

9. Копія доручення нотаріально посвідчене (або оформлене в сільській раді), якщо за землевласника здає документи інша особа (ксерокопія паспорту та коду на довірену особу).


Перелік документів необхідних для оформлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність


1.Рішення сільської ради оригінал.

2.Викопіювання з генерального плану забудови з погодженням сільського голови.(оригінал)

3.Копія паспорту.

4.Копія ідентифікаційного номера.

5. Копія доручення нотаріально посвідчене (або оформлене в сільській раді), якщо за землевласника здає документи інша особа (копія паспорту та коду на довірену особу).


Перелік документів необхідних для оформлення технічної документації із землеустрою щодо
передачі земельної ділянки у власність.
(приватизація)

1.Рішення сільської ради (оригінал).

2.Викопіювання з генерального плану забудови з погодженням сільського голови та землевпорядника(оригінал).

3. Оригінал довідки з земельно-шнурової книги (видається сільською радою).

4.Копія паспорту.

5.Копія ідентифікаційного номера.

5.Копія технічного паспортуна будинок (вся книжка), якщо земельна ділянка забудована.

6.Копія свідоцтва право власності на будинок (договору дарування,купівлі-продажу, спадщини на будинок), якщо земельна ділянка забудована.

7.Акт погодження меж із сусідами (оригінал).

8. Копія доручення нотаріально посвідчене (або оформлене в сільській раді), якщо за землевласника здає документи інша особа (ксерокопія паспорту та коду на довірену особу).


Перелік документів необхідних для оформлення технічної документації щодо складання державних актів на право власності на земельні ділянки власникам сертифікатів на право на земельні частки паї.


1.Розпорядження райдержадміністрації оригінал.

2.Копія сертифікату завірена нотаріально, або сільською радою.

3.Витяг з протоколу загальних зборів завірений сільською радою, або нотаріально.

5.Копія паспорту.

6.Копія ідентифікаційного номера.

7.Викопіювання з схеми поділу земель колективної власності.

8. Копія свідоцтва на спадщину (при наявності).

9. Копія доручення нотаріально посвідчена (або оформлена в сільській раді), якщо за землевласника здає документи інша особа (ксерокопія паспорту та коду на довірену особу).



Перелік документів необхідних для оформлення проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення.


1.Рішення сільської ради (оригінал).

2.Викопіювання з генерального плану забудови (погоджене сільською головою та архітектором).

3.Оригінал висновка архітектури про надання дозволу на зміну цільового призначення земельної ділянки.

4. Нотаріально посвідчена копія державного акта на земельну ділянку.

5.Копія паспорту.

6.Копія ідентифікаційного номера.


Для виготовлення технічної документації по присвоєнню кадастрового номера на земельну ділянку необхідно подати такі документи

1. Нотаріально завірена копія державного акта на право власності на земельну ділянку.

2. Копія свідоцтва про право власності на будинок, якщо земельна ділянка забудована.

3. Копія технічного паспорта на будинок (всі сторінки), якщо земельна ділянка забудована.

4. Довідка з сільської ради про відсутність забудови, якщо земельна ділянка не забудована. (На ділянки для ведення садівництва - довідка голови садового товариства ).

5. Копія паспорта та ідентифікаційного номера.

6. При оформленні спадщини - запит нотаріуса, копія паспорта та кода спадкоємця.

 

Робочий проект землеустрою щодо зняття, перенесення та використання родючого шару ґрунту

1. Заявка на розробку робочого проекту землеустрою

2. Копія державного акту на право приватної власності на земельну ділянку або ж договору оренди

3. Картосхема розташування земельної ділянки, де намічається будівництво.

4. Кадастровий план земельної ділянки з координатами (з проекту відведення)

5. Ґрунтова карта земельної ділянки з глибиною зняття родючого шару ґрунту

6. Агрохімічний паспорт земельної ділянки

7. Генеральний план будівництва (на паперовому і електронному носіях)

8. Топографічний план земельних ділянок (на паперовому і електронному носіях)

9. Довідка про наявність машин і механізмів, якими буде здійснюватися зняття, перевезення та нанесення родючого шару ґрунту та їх нормативні витрати на 1 машину-годину (це можуть бути власні автомобілі, або ж орендовані)

10. Завдання на проектування (розробляється після укладання договору)

11. Технічні умови земельної ділянки (розробляється після укладання договору)



 Робочий проект землеустрою щодо захисту земель від закислення (вапнування кислих ґрунтів)

1. Заявка на розробку робочого проекту землеустрою

2. Ситуаційна схема розташування полів з кислими ґрунтами та картограма величин рН і гідролітичної кислотності ґрунту

3. Агрохімічний паспорт полів з кислими ґрунтами

4. Довідка про наявність вапнякового матеріалу

5. Довідка про розцінки на здійснення технологічних робіт з вапнування кислих ґрунтів

6. Завдання на розробку робочого проекту землеустрою (розробляється після укладання договору)





 Робочі проекти землеустрою щодо рекультивації порушених земель

1. Заявка на розробку робочого проекту землеустрою

2. Копія державного акту на право приватної власності на земельну ділянку або ж договору оренди

3. Картосхема розташування земельної ділянки, де намічається рекультивація порушених земель

4. Кадастровий план земельної ділянки з координатами (з проекту відведення)

5. Акт обстеження порушених земель

6. Ґрунтова карта земельної ділянки

7. Генеральний план будівництва (на паперовому і електронному носіях)

8. Топографічний план земельних ділянок (на паперовому і електронному носіях)

9. Довідка про наявність машин і механізмів, якими буде здійснюватися рекультивація порушених земель а їх нормативні витрати на 1 машину-годину (це можуть бути власні автомобілі, або ж орендовані)

10. Завдання на проектування (розробляється після укладання договору)

11. Технічні умови земельної ділянки (розробляється після укладання договору)



 Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь

1. Заявка на розробку проекту землеустрою

2. Окремі правовстановлюючі документи

3. Довідка Управління Держкомзему в районі про наявність земель землекористувача (орендатора)

4. Картосхема розташування земельних ділянок, де намічається впровадження сівозмін

5. Завдання на проектування (розробляється після укладання договору)

 

Перелік документів необхідних для викупу громадянами та юридичними особами земельних ділянок державної та комунальної власності,
згідно статті 128 Земельного кодексу України:

1. Дозвіл органу державної влади або органу місцевого самоврядування про проведення експертної грошової оцінки (розробку звіту);

2. Документ, що посвідчує право користування земельною ділянкою;

3. Документи, що посвідчують право власності на нерухоме майно (будівлі і споруди);

4. Всі документи, що і для нормативної грошової оцінки та фотоматеріали об’єкту оцінки.

Роботи з проведення експертної грошової оцінки виконуються на замовлення органів державної влади або органів місцевого самоврядування, за рахунок внесеного покупцем авансу (на їх рахунок) в розмірі не більше 20 відсотків від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.
Експертна грошова оцінка земельних ділянок приватної власності виконується на замовлення юридичних та фізичних осіб за тими ж документами, що і для нормативної грошової оцінки.

Перелік документів необхідних для розрахунку нормативної грошової оцінки земельних ділянок розташованих за межами населених пунктів:

1. Копія документу, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою (завірена нотаріально чи в районному управлінні земельних ресурсів):
- державного акта;
- договору оренди;
- рішення (розпорядження) про затвердження проекту відведення чи технічної документації.

2. Копії правовстановлюючих документів:
- юридичної особи – свідоцтво реєстрації, довідка платника ПДВ, довідка статистики, статут (нотаріально завірені);
- фізичної особи – копію паспорту та ідентифікаційного коду.

3. Земельно-кадастрова інформація, завірена районним відділом земельних ресурсів:
- кадастровий план;
- викопіювання (ситуаційна схема) з плану сільської ради;
- довідка про склад угідь по формі 6-зем;
- висновок про наявні обмеження на використання земельної ділянки.

4. для земельних ділянок несільськогосподарського призначення вказати:
- відстань до адміністративного центру району, км;
- відстань до найближчого населеного пункту, що має магістральні шляхи сполучення, км;
- прилягання до вулиці (дороги) з твердим покриттям, км;
- забезпеченість інженерними комунікаціями (електро-, газо-, водо-, теплопостачання, каналізація).

5. Для забудованих ділянок:
- копія документу, що посвідчує право власності на будівлі, нотаріально посвідчена;
- вартість основних фондів підприємства;
- вартість будівель, споруд та інженерних мереж в межах земельної ділянки;
- виробничі затрати по підприємству за останній рік.